"*" geeft vereiste velden aan
Stap 1 van 17 – Voor u begint
Denkt u dat u schade heeft aan uw eigendom(men) en/of heeft u een ongeval gehad door schuld van de gemeente? Dan kunt u de gemeente aansprakelijk stellen. Met dit formulier kunt u de schade melden.
Geen DigiD? Vraag DigiD aan (opent in nieuw tabblad)
Verstuur uw aanvraag via de onderstaande knop en wacht op de bevestiging. (na ongeveer 1 minuut)